Rabu, 04 November 2015

Tiga Kesalahan Anda Membuat Mengenai Bidang Tenaga Anda

Tiga Kesalahan Anda Membuat Mengenai Bidang Tenaga Anda

Anda mungkin tidak tahu bahawa anda mempunyai badan yang lain daripada fizikal. Ia adalah sesuatu yang tidak ramai yang dapat melihat. Ia dipanggil badan tenaga anda. Anda mungkin pernah mendengar ia dipanggil aura. Aura, bagaimanapun, adalah hanya satu elemen medan yang hebat ini yang bukan sahaja di sekeliling anda tetapi dalam anda.

Walaupun anda tidak boleh melihat aspek ini tidak dapat dilihat sendiri, ia adalah sama penting dengan fizikal anda. Saya ingin berkongsi dengan anda tiga kesilapan anda mungkin membuat kira-kira ini aspek penting dalam diri sendiri.

Tidak Menyedari Bagaimana Setiap Life Hari Mempengaruhi Anda

Jika anda berjalan di sepanjang kaki lima dan slip dan jatuh, anda bukan sahaja rasa kesakitan, anda akan melihatnya. Kesakitan akan menembak melalui anda dan anda akan sama ada lebam atau terluka dalam beberapa cara. Sama seperti lutut anda, pinggul atau lengan terluka oleh kejatuhan anda, jadi adalah badan tenaga anda. Ia boleh mempunyai kesan lebam sendiri dan "luka." Ini boleh membawa kepada rasa ketidakseimbangan anda tidak dapat melihat.

Di samping itu luka dan lebam, ini sebahagian daripada diri anda juga boleh rosak oleh fikiran dan perasaan yang datang dari anda atau orang lain. Ini mungkin sukar untuk percaya, tetapi mempertimbangkan ini. Fikirkan bagaimana anda rasa selepas bertengkar dengan seseorang. Kadang-kadang kesan hujah yang boleh bertahan selama beberapa hari, bergantung kepada siapa ia adalah dengan dan bagaimana emosi ganas ia adalah.

Pendapat mereka bukan sahaja memberi kesan kepada anda dari segi mental dan emosi, ia juga boleh menyebabkan mengoyak dan air mata dalam aura anda dan lain-lain struktur bidang anda.

Tidak Mengetahui Struktur Badan Tenaga Anda

Sama seperti fizikal anda mempunyai organ-organ dan bahagian-bahagian, begitu juga badan tenaga anda. Ketiga-tiga yang paling biasa dikenali struktur adalah aura, chakra, dan meridian. Terdapat lain-lain bahagian yang kurang dikenali. Beberapa di antaranya tiub anda prana atau terusan pusat, teras bintang, kerusi jiwa, Bumi bintang, titik individuation peribadi dan banyak lagi.

Terdapat juga elemen ramai yang tahu tentang. Ini adalah Encodements anda. Encodements anda adalah bahagian terkecil diri sendiri. Mereka membentuk setiap bahagian anda, kedua-dua zahir dan yang batin. Mereka adalah asas kepada segala-galanya yang anda lihat dan tidak dapat melihat.

Anda perlu Encodements untuk perasaan, idea dan jalan hidup. Struktur Encodement anda menarik anda kepada orang, tempat dan aktiviti yang anda menikmati. Mereka juga menolak anda dari orang lain, tempat dan aktiviti.

Tidak Mengetahui Anda Boleh Sihat Diri

Salah satu kesilapan terbesar orang membuat di kawasan ini tidak mengetahui strategi untuk mengimbangi dan menyembuhkan pelbagai aspek bidang tenaga mereka. Terdapat pelbagai kaedah di mana seseorang boleh bekerja dengan anda untuk membawa keseimbangan ini. Ada orang lain yang boleh lakukan sendiri. Apabila anda tahu bagaimana untuk menjaga diri sendiri dengan cara ini anda boleh mengalami penyembuhan lebih sakit dari luka-luka yang anda telah mengalami baru-baru ini dan pada masa lalu.

Apabila anda menyedari bahawa anda boleh bertindak untuk menyembuhkan diri sendiri dari kedua-dua setiap hari dan luka lepas dari kehidupan, anda dapat mengawal kehidupan anda sendiri. Anda tidak perlu untuk hidup dalam kesakitan yang anda mengalami setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar