Rabu, 04 November 2015

Sakit rahang Pemulihan: Trick Mudah untuk Berhenti Sakit rahang Apabila Mengunyah

Sakit rahang Pemulihan: Trick Mudah untuk Berhenti Sakit rahang Apabila Mengunyah

Sakit rahang ketika mengunyah atau pada masa lain bukan sahaja tidak menyenangkan ia juga boleh memberi kesan kepada kesihatan anda dalam banyak cara lain juga.

Jika anda seperti ramai orang yang anda boleh berfikir hanya lawatan ke doktor boleh membantu. Adakah anda tidak suka alternatif?

Jika anda mempunyai sakit di rahang anda yang hanya tidak seolah-olah hilang, mungkin ada beberapa sebab yang sukar untuk mendedahkan.

Lebih buruk lagi, bagi kebanyakan kita, sakit rahang menyebabkan walaupun sakit lagi dalam bentuk migrain, bermunculan rahang, dan juga boleh membuat makan yang tidak menyenangkan.

Di antara semua rawatan rumah sakit rahang adalah salah satu yang paling mudah untuk menetapkan dan anda boleh melakukannya pada bila-bila masa.

Sebelum pergi ke doktor, cuba silap mata ini mudah yang hampir sentiasa berfungsi.

Berikut adalah apa yang anda lakukan:

Langkah 1: Letakkan genggaman tangan anda perlahan-lahan di bawah rahang anda, sama seperti apabila anda menimbulkan untuk potret cheesy.

Langkah 2: Sekarang, dengan menggunakan genggaman tangan anda sebagai penghalang yang menghalang rahang anda daripada bergerak, perlahan-lahan membuka rahang anda ke dalam genggaman anda.

Langkah 3: Pastikan rahang anda terbuka, mengira hingga 7 senyap.

Langkah 4: Tutup rahang anda, santai seberapa banyak yang mungkin, dan mengira hingga 3 senyap.

Langkah 5: Ulangi langkah ini 3 kali atau sehingga anda rasa rahang santai dan kesakitan akan pergi.

Beberapa nasihat mengenai ini dan lain-lain ubat sakit rahang: Pastikan anda tidak keterlaluan apa-apa dan tidak terlalu kuat. Anda hanya perlu menghidupkan otot.

Jika anda terlalu kuat, ia akan membawa kepada ketegangan otot dan mungkin menambah rasa sakit anda dan bukannya mengurangkan ia.

Mengapa ini berfungsi: Latihan mudah kerja berdasarkan konsep urut dipanggil "perencatan timbal balik".

Apa yang ia adalah kerja-kerja satu set otot semasa ia memaksa set yang lain otot menjadi sebuah gerakan yang bertentangan yang melegakan otot-otot secara semula jadi.

Hasilnya adalah bahawa apabila anda terlibat otot rahang anda yang boleh dibuka mulut anda, orang-orang yang menutup rahang anda secara semulajadi akan berehat kerana otak anda akan menghantar isyarat kepada mereka otot untuk "berehat".

Sungguh mengagumkan bahawa apa-apa senaman yang mudah boleh menjadi begitu berkesan, tetapi ia berfungsi untuk ramai orang.

Selain itu, ia hanya mungkin menjadi satu perkara yang membantu anda menghapuskan masalah tersebut. Terbaik dari semua, ia merupakan ubat semulajadi yang sangat mudah di kalangan semua remedi sakit rahang anda mungkin mendapati di luar sana dan tidak ada kesan sampingan.

Cubalah dan lihat jika ia berfungsi untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar