Rabu, 04 November 2015

Chakra Energy Healing - Sesungguhnya petunjuk ke arah yang betul Kehidupan

Chakra Energy Healing - Sesungguhnya petunjuk ke arah yang betul Kehidupan

Sebagai chakra diputar ia mewujudkan getaran dan chakra menyerap setiap perkara yang datang dalam tahap getaran. Begitu juga bahagian yang berlainan di badan kita juga mewujudkan getaran dan tenaga boleh diambil dari getaran yang diwujudkan oleh pelbagai bahagian badan kita. Aspek yang paling penting ialah pengumpulan tenaga dari pelbagai warna-warna. Tubuh manusia sama terdiri daripada pusat-pusat tenaga banyak dan masing-masing pusat tenaga adalah berhubung dengan salah satu organ yang membentuk badan kita. Pusat-pusat tenaga yang dikenali sebagai chakra, dan pusat-pusat chakra boleh bertenaga dalam beberapa cara.

Pusat chakra kita mendapat sebahagian besar daripada tenaga daripada matahari untuk mendapat tenaga. Cahaya matahari dianggap sebagai salah satu sumber yang paling penting tenaga yang ada di atas bumi kita yang membantu dalam pengisian pusat chakra kami. Semua yang ada tujuh warna menghantar tenaga ke bumi yang mengalir dari matahari melalui warna-warna ini. Makanan yang kita kerap mengambil adalah sumber kedua yang paling penting tenaga yang membantu dalam tenaga sistem chakra kami. Buah-buahan dan sayur-sayuran yang kita makan mengandungi tenaga yang diserap dari matahari. Warna buah-buahan dan sayur-sayuran membantu dalam menyimpan tenaga ini. Dan apabila kita mengambil barang-barang makanan ia akan secara automatik dipindahkan kepada badan kita dan mula memberi tenaga sistem chakra badan kita. Aromaterapi, visualisasi, warna mandi, pemikiran dan lain-lain adalah sebahagian daripada lain-lain sumber tenaga chakra.

Yang berfungsi dalam badan kita dan minda kita dikawal oleh Chakra Tenaga Penyembuhan. Chakra akar adalah salah satu langkah utama dalam penyembuhan chakra. Ia membantu dengan menekankan beberapa perkara peribadi seperti masalah berkaitan dengan keluarga, ada keamanan mental. Chakra akan diselesaikan apabila emosi yang mendalam akan diselesaikan. Langkah seterusnya yang penting dalam penyembuhan tenaga chakra plexus chakra adalah solar. Chakra ini membantu dalam penyembuhan masalah yang berkaitan dengan sistem penghadaman dan juga masalah imunisasi rendah. Motif utama Healing Chakra adalah untuk menyediakan hala tuju yang betul ke arah kehidupan dan juga membantu dalam mencari diri yang sebenar.

Penyembuhan tenaga chakra menawarkan kedamaian dan keharmonian hidup. Penyembuhan tenaga chakra membantu dalam mengekalkan keseimbangan antara keadaan rohani minda kita dan juga baki mental dan fizikal dalam kehidupan kita. Sistem ini menawarkan pendidikan tentang tabiat pemakanan dan kebersihan juga wajar untuk hidup sihat. Chakra ini membantu untuk menjadi tenang dan menawarkan banyak penyelesaian berharga dan perundingan. Ia membantu dalam peningkatan tahap kepekatan dengan menyediakan meditasi yang mendalam; ia juga membantu dalam membuat banyak merealisasikan kehidupan kita. Satu boleh mendapatkan kebebasan dari pelbagai penyakit dan menikmati kehidupan yang normal dan sihat lagi dengan sistem penyembuhan ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar