Rabu, 04 November 2015

Tentera kehidupan dan Tenaga Selular Alternatif (ACE) Laluan

Tentera kehidupan dan Tenaga Selular Alternatif (ACE) Laluan

Tenaga selular ketiga atau alternatif (ACE) laluan pada mulanya dikenal pasti sebagai mekanisme untuk menekan jangkitan yang disebabkan oleh stealth disesuaikan virus, yang tidak diiktiraf secara berkesan oleh sistem imun. Ia melibatkan penyerapan oleh cecair badan daripada satu kuasa tenaga asas diistilahkan KELEA ™, yang bermaksud "tenaga kinetik mengehadkan tarikan elektrostatik."

KELEA ™ tertarik kepada caj elektrostatik bukan terikat pada molekul dipolar. Sesetengah jenis molekul ini kemudian boleh melepaskan tenaga yang diserap oleh molekul air berhampiran, yang seolah-olah dengan cara yang berayun. Bergantung kepada tahap pengaktifan awal, air itu sendiri mungkin boleh lagi terus menyerap KELEA ™ dari persekitaran, yang membawa kepada air yang sangat diaktifkan. Ini berlaku, sebagai contoh, dengan homeopati yang berkesan; satu kesilapan nama untuk kegunaan terapeutik KELEA ™ diaktifkan air.

Kepentingan utama KELEA ™ diaktifkan air itu menjadi "kuasa kehidupan" ia berpotensi mengurangkan banyak penyakit yang disebabkan oleh tidak cukup selular tenaga (ICE) diperolehi dari dua lagi laluan tenaga selular. Laluan ini adalah i) matahari berasal tenaga selular (SCE) yang diperlukan untuk fotosintesis oleh tumbuh-tumbuhan dan ii) Makanan yang diperolehi tenaga selular (FCE) metabolisme normal.

Contoh penyakit ICE termasuk i) mengurangkan bekalan oksigen akibat penyakit paru-paru obstruktif kronik (COPD); ii) terhad peredaran darah dari penyakit kardiovaskular dan cerebro-vaskular; dan iii) pemakanan terjejas, seperti yang berlaku dalam penyakit kencing manis. Penyakit-penyakit ini terdiri daripada majoriti penyakit kronik yang berlaku di negara-negara maju.

Jangkitan juga meletakkan peningkatan permintaan tenaga pada sel-sel. Meningkatkan laluan ACE dalam pencegahan dan penindasan jangkitan mempunyai banyak kelebihan berbanding cuba untuk merangsang sistem imun atau mentadbir ubat anti-mikrob. Pertama, ia boleh digunakan untuk jangkitan yang disebabkan oleh virus disesuaikan bersembunyi, yang tidak diiktiraf secara berkesan oleh sistem imun. Kedua, ia adalah jelas lebih sesuai untuk pesakit AIDS dan jangkitan berkaitan, kerana ini pesakit mempunyai imuniti teruk terjejas. Ketiga, ia mengelakkan menakutkan yang boleh berlaku dengan tindak balas imun terhadap jangkitan dan untuk sebab-sebab lain kerosakan tisu. Keempat, ia tidak mempunyai kos yang terlalu tinggi daripada kebanyakan ubat anti-mikrob semasa. Akhirnya, ia adalah berpotensi berkaitan dengan penyakit-penyakit jangkitan yang berkaitan yang mana tiada kini terapi berkesan, sebagai contoh, selepas postherpetik neuralgia.

Pendekatan asas untuk meningkatkan laluan ACE pada manusia termasuk: i) Memakan atau mentadbir KELEA ™ air diaktifkan. ii) Meletakkan KELEA ™ menyerap dan memancarkan penyelesaian yang berdekatan dengan kulit, untuk memindahkan tenaga untuk KELEA badan sendiri ™ sebatian mengumpul dipanggil pigmen ACE. Sebatian-sebatian ini boleh disamakan dengan bateri kecil. Apabila dicas sebahagiannya, mereka secara langsung akan berkilau dengan ultraungu (UV). Pigmen ACE tidak bercas tidak langsung berkilau, tetapi boleh mencetuskan (lompat-mula) untuk berbuat demikian dengan pewarna ditambah tertentu, termasuk merah neutral. Pendarfluor UV terhenti apabila zarah yang berikut dikenakan sepenuhnya. Ini jawapan dan telah nyata dalam kajian yang dilakukan dengan kerjasama Dr. Jon Stoneburner. iv) Latihan otak untuk terus mengaktifkan laluan ACE dengan teknik seperti ketawa.

Aplikasi pertanian KELEA ™ diaktifkan air mempunyai manfaat serta-merta ketara meningkatkan hasil tanaman, bersama-sama dengan penyakit sampar dikurangkan dan jangkitan. Selain itu, ia kemungkinan besar laluan ACE dipertingkatkan tanaman akan menyediakan sokongan tambahan pemakanan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar