Rabu, 04 November 2015

Bagaimana Bawang putih digunakan dalam Pertempuran Jangkitan Yis

Bagaimana Bawang putih digunakan dalam Pertempuran Jangkitan Yis

Terdapat banyak cara untuk merawat jangkitan yis, tetapi mencari cara semula jadi untuk merawat keadaan ini benar-benar bermanfaat. Mengapa? Oleh kerana rawatan konvensional tidak selalu bekerja dan apabila mereka lakukan, ia hanya boleh menjadi ringkas. Bukan itu sahaja, tetapi ia adalah satu idea yang baik untuk cuba rawatan semula jadi sebelum anda beralih kepada ubat-ubatan dan kaedah yang lebih konvensional. Alam adalah ubat yang terbaik, selepas semua.

Minyak bawang putih adalah salah satu cara yang paling popular untuk merawat jangkitan yis secara semula jadi. Baca lebih lanjut untuk mengetahui mengapa ...

Cara-cara Menggunakan Bawang putih Merawat Jangkitan Yis

Terdapat beberapa cara yang berbeza di mana bawang putih boleh digunakan untuk merawat jangkitan yis. Kaedah yang anda pilih akan bergantung kepada di mana jangkitan yis itu terletak pada badan anda.

Kaedah pertama adalah untuk mengambil bawang putih secara dalaman. Ini boleh dilakukan melalui penggunaan kapsul bawang putih atau melalui makan bawang putih dalam makanan. Jika anda mengalami jangkitan yis, salah satu perkara yang terbaik yang anda boleh lakukan ialah hanya makan banyak makanan dengan bawang putih sebenar di dalamnya.

Kaedah kedua adalah untuk memohon bawang putih terus ke kawasan di mana jangkitan yis yang berkembang maju. Beberapa kaedah untuk memohon bawang putih wujud, termasuk penggunaan minyak bawang putih. Minyak bawang putih boleh dengan mudah dibuat di rumah.

Pilih Bawang putih Bijak Anda

Apabila memilih bawang putih untuk digunakan, ia adalah yang terbaik untuk mengikuti beberapa peraturan mudah:

Pastikan anda bawang putih segar. Bawang putih yang lebih tua mungkin tidak berkesan.
Cuba untuk membeli bawang putih organik jika boleh. Bukan organik mungkin mengandungi racun perosak atau racun herba, dan mereka pasti tidak akan dapat membantu apabila anda menggunakannya sebagai ubat semula jadi.
Mengapa Bawang putih Kerja Raya

Yis adalah kulat. Biasanya badan kita dapat mengekalkan pertumbuhan yis terkawal dan memastikan bahawa ia tidak mengambil alih. Walau bagaimanapun, kadang-kadang badan kita keluar dari kira-kira. Kulat mengambil alih dan menjadi lebih kuat daripada bakteria semulajadi dan pertahanan badan kita.

Bawang putih adalah anti-kulat (tambah anti-virus dan anti-bakteria), oleh itu ia berfungsi dengan memerangi secara semula jadi kulat yang mengambil alih.

Oleh kerana bawang putih hanya boleh membunuh yis, ia adalah penting untuk membuat susulan rawatan bawang putih dengan lain-lain ubat semula jadi yang akan membantu mengimbangi pH badan anda dan repopulate bakteria bermanfaat dalam badan anda. Anda boleh melakukan ini dengan mengambil makanan tambahan probiotik, makan banyak makanan probiotik (seperti yogurt tanpa gula), dan makan makanan semula jadi alkalizing.

Jika anda telah cuba pelbagai cara untuk menghilangkan jangkitan yis anda, ia mungkin masa untuk mencari apa-apa punca keadaan anda. Jangkitan yis berulang boleh menjadi tanda bahawa anda perlu menukar diet atau gaya hidup pilihan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar