Rabu, 04 November 2015

Minyak Essential: Beginnings Alkitab mereka Dan Penggunaan Hari ini

Minyak Essential: Beginnings Alkitab mereka Dan Penggunaan Hari ini

Minyak pati telah digunakan secara perubatan selama berabad-abad kerana sifat-sifat penyembuhan yang baik mereka untuk tubuh manusia adalah tidak dapat dinafikan. Dari zaman Alkitab untuk hari ini minyak pati telah menjadi bahagian penting dalam banyak nyawa orang.

Berasal dari pelbagai tumbuhan minyak semula jadi dalam tumbuh-tumbuhan ini melindungi tumbuhan daripada serangga, keadaan cuaca yang teruk, penyakit, adalah penting untuk pertumbuhan tumbuhan dan penyesuaian serta memberi loji atau bunga aroma yang tersendiri. Kita boleh berfikir ini minyak berharga sebagai kuasa kehidupan alam semula jadi untuk kilang itu sendiri dan juga untuk manusia.

Keindahan semula jadi beberapa bunga induk ini minyak 'adalah mengagumkan dan setiap menghasilkan wangian mereka sendiri yang unik. Tetapi mereka lebih daripada sekadar muka cantik. Bagi orang-orang yang tidak terkira banyaknya minyak pati telah menjadi menopang kehidupan sementara, untuk orang lain, mereka telah tidak kekurangan penyelamat kehidupan.

Hari ini minyak tumbuhan secara amnya diekstrak oleh penyulingan, sering dengan menggunakan stim semasa proses lain termasuk ungkapan atau pengekstrakan pelarut. Minyak ini berasaskan tumbuhan istimewa yang digunakan dalam minyak wangi, kosmetik, aroma terapi, sabun, perisa makanan dan minuman, sambil menambah aroma untuk kemenyan dan produk pembersihan rumah. Minyak ini kaya boleh menjadi sangat berkesan, sebagai contoh, untuk penawar sakit kepala. Jika dikendalikan dengan betul, minyak pati jarang menyebabkan apa-apa kesan sampingan.

Sebagai sebahagian daripada aromaterapi minyak yang betul akan membantu kita untuk relaks, yang, inturn, memperbaiki kesihatan kita bersama-sama dengan penjelasan udara, dan lain-lain bantuan Great dicapai dalam aromaterapi dengan penggunaan pembakar minyak, warmers minyak, peresap minyak atau lampu aroma. Saya baru sahaja sekadar menyebut beberapa kegunaan yang berharga ini minyak indah. Apabila orang telah dididik untuk dan telah mencuba mereka, mereka dengan cepat menjadi bahagian penting dalam kehidupan mereka.

Aplikasi perubatan yang dicadangkan oleh mereka yang menjual minyak perubatan terdiri daripada rawatan kulit kepada remedi untuk kesihatan tiroid, walaupun kanser, menggembar-gemburkan akaun sejarah bukan sahaja penggunaan ini minyak untuk tujuan ini tetapi lebih yang lebih pada peringatan-peringatan-peribadi orang lain .. Tuntutan untuk keberkesanan rawatan perubatan, dan rawatan kanser khususnya, kini tertakluk kepada peraturan di beberapa negara. Walau bagaimanapun, ini tidak menghalang orang-orang yang tidak boleh menggunakan lebih ubat-ubatan kaunter atau hanya memilih untuk mengelakkan ubat yang disediakan secara komersial.

Minyak pati tidak boleh digunakan dalam kekuatan semula jadi pada haiwan, kerana mereka mempunyai ilmu hepatoksisiti melampau dan Ketoksikan kulit bagi haiwan, terutamanya untuk kucing. Sebaliknya, minyak pati perlu dicampur dengan sayur-sayuran berasaskan minyak pembawa (sebagai asas, atau "tetap" minyak) sebelum digunakan. Minyak pembawa biasa termasuk zaitun, badam, hazelnut dan grapeseed. Hanya minyak neutral harus digunakan. Nisbah biasa minyak pati dikeluarkan dalam minyak pembawa adalah 5% -3% (paling bawah 10%), bergantung kepada tujuannya. Sesetengah minyak dasarnya, termasuk ramai daripada sitrus minyak kulit, adalah photosensitizers, meningkatkan pendedahan kulit kepada cahaya matahari.

Jika anda ingin meningkatkan kesihatan anda dengan bantuan minyak pati, anda perlu tahu bagaimana untuk menggunakannya. Jangan mengambil masa dan membaca lebih lanjut mengenai minyak yang penting dan faedah mereka. Anda pasti gembira kerana anda lakukan! Untuk kesihatan yang baik anda! ~ Ms.CiCi

Tidak ada komentar:

Posting Komentar