Rabu, 04 November 2015

Kesihatan Benar: Mengelakkan Kesilapan Farmaseutikal

Kesihatan Benar: Mengelakkan Kesilapan Farmaseutikal

Salah satu kepercayaan paling membimbangkan masa bahawa kita hidup dalam adalah bahawa entah bagaimana, bagaimanapun juga farmaseutikal boleh membawa kita kembali kepada kesihatan. Tiada apa yang lebih jauh dari kebenaran. Pharma besar bukan tentang kesihatan dan kesejahteraan anda, ia adalah hanya kira-kira menjaga anda berfikir bahawa anda lakukan okay.

Diberikan, sesetengah orang mendapat manfaat melalui ubat-ubatan yang membolehkan mereka berfungsi dengan lebih daripada yang pernah mereka akan dan beberapa ubat-ubatan yang sebenarnya menjaga orang dari ambang pintu maut. Mereka tidak adalah satu situasi yang saya bercakap tentang di sini, kerana masih hidup dan berfungsi tidak patut dikelirukan dengan sebenarnya menjadi sihat, keseluruhan dan berkembang maju.

Industri perubatan Barat adalah kebanyakannya untuk keuntungan perbankan usaha banyak orang sakit tinggal di dalam sistem sakit itu. Bukan sahaja mereka mengharapkan anda yang akan datang ke pintu meminta nota pil, tembakan dan rawatan yang akan mengurangkan gejala, tetapi mereka menuntut bahawa anda kembali lagi, dan lebih kerap. Ini menyimpan wang mereka yang sakit membuat skim berlaku tak terhingga atas perbelanjaan anda benar-benar hidup dan hidup dengan baik.

Daripada berjalan ke doktor konvensional apabila mereka akan berdepan serba salah dalam badan anda, penyebaban harus melihat. Anda boleh berpatah balik dan mula untuk mengkaji "mengapa", "bagaimana", dan "apa" apa yang benar-benar berlaku, maka anda mungkin mencari jalan benar kembali kepada kesihatan.

Badan anda adalah mesin-pekerjaan yang penting untuk menjaga dirinya dalam keseimbangan dan melakukan perkara-perkara untuk dirinya sendiri untuk mengekalkan keseimbangan itu. Homeostasis adalah cara semula jadi badan anda menjadi dan mengekalkan sendiri. Sebagai sebahagian daripada mengekalkan keseimbangan, badan itu mempunyai proses untuk menghilangkan toksin dan melindungi organ-organ. Ia memastikan untuk mengekalkan suhu dan darah mengalir bila dan di mana diperlukan bergantung kepada faktor-faktor dalaman dan luaran. Badan anda mengetahui apa yang baik untuk itu. Apa yang mendapat dengan cara yang adalah apabila kita merawat badan dengan cara yang menyalahgunakannya lagi dan lagi dari masa ke masa. Anda boleh memakai turun ketahanan semula jadi anda untuk berdaya tahan dan tinggal di homeostasis.

Penderaan yang boleh datang dalam pelbagai bentuk, dan sebahagian daripada mereka orang buta untuk melihat. Ada yang tertanya-tanya mengapa mereka mendapat kanser apabila mereka mempunyai diet vegan untuk masa yang lama, namun mengabaikan hakikat bagaimana mereka menjalani kehidupan yang penuh tekanan yang mengecil pada kesihatan mereka di rumah sebenar. Ada sejumlah besar pengambilan gula dan sampah, tahun bukan makanan selepas tahun berfikir bahawa tubuh adalah repositori berdaya tahan bagi mereka untuk hanya merawat apa-apa cara yang mereka mahu. Mereka menganggap diri mereka seolah-olah menggantikan minyak dalam kereta mereka sekali setahun semasa memandu ia rakus beribu-ribu batu pada kelajuan tertinggi akan menyimpan kereta pergi dalam keadaan memandu yang sempurna. Badan hanya boleh mengambil begitu banyak sebelum ia memberitahu anda bahawa ia adalah tidak seimbang dan mahu homeostasis lagi. Badan-perbuatan-Nya untuk menunjukkan bahawa ia mahu kembali kepada negeri ini.

Penyakit memberitahu anda bahawa sesuatu yang dimatikan dan anda perlu mengambil tindakan untuk membetulkan ketidakseimbangan. Sama ada atau tidak anda memberi perhatian kepada apa yang badan anda mengatakan sebelum terlambat adalah semua dalam kawalan anda. Walaupun kemalangan yang seolah-olah datang tiba-tiba boleh menjadi pengajaran memberitahu kita untuk melambatkan dalam kehidupan, menilai semula dan mungkin bersinar terang ke dalam kawasan-kawasan yang kita perlu melihat lebih jauh di- sama ada fikiran, badan atau jiwa.

Apabila beberapa membolehkan tubuh mereka untuk mendapatkan cara off sistematik mereka kemudian berjalan ke doktor konvensional dan mendapatkan diri mereka terperangkap ke dalam sistem sakit bahawa syarikat-syarikat pharmacuetical harapkan. Saya telah berada dalam pejabat doktor di lebih daripada cukup kali telah terdengar jualan syarikat ubat orang menjajakan barang mereka kepada doktor di antara doktor melihat pesakit. Ia bukan satu perbualan cantik untuk mendengar. Pharma besar mahu untuk membuat anda dalam rantai dan pada ubat-ubatan dan orang-orang jualan meminta doktor untuk merujuk begitu banyak ubat-ubatan kepada pesakit mereka bahawa doktor boleh hampir tidak mengatakan tidak.

Pada sebelah flip itu, pesakit melihat doktor mereka dengan harapan untuk 'penawar ajaib' atau peluru ajaib dalam bentuk pil yang akan mengurangkan apa yang sedang berlaku. Pesakit juga masuk ke dalam sitaution untuk menyembuhkan penyakit dengan jangkaan bahawa ubat yang akan mendapatkan mereka kembali untuk mengimbangi. Apa yang anda lakukan adalah hanya masking gejala. Dalam melakukan ini, anda menyembunyikan punca apa yang sedang berlaku dengan mengambil pil atau beberapa rawatan yang hanya merawat gejala. Jika dan apabila anda berhenti mengambil rawatan dadah kesakitan, penyakit, unwellness akan kembali, kadang-kadang lebih teruk dan sering membawa kepada mengambil lebih dan lebih ubat-ubatan dalam jangka masa panjang.

Saya telah melihat keluarga, rakan-rakan dan lain-lain lagi menjalani kehidupan yang penuh dengan kabinet dadah seolah-olah mengambil perkara-perkara ini gejala bersembunyi telah membantu mereka. Apa yang membantu semua orang lakukan adalah mengabaikan masalah yang sebenar. Badan kita tidak seimbang dan badan kita memberitahu kita ini melalui kesakitan. Sakit adalah cara badan untuk menyedarkan kita: ada sesuatu yang tidak kena. Cabaran ialah- akan anda membayar perhatian yang cukup rapat dan mengambil tugas untuk benar-benar mendapatkan diri anda kembali kepada kesihatan yang sebenar?

Doktor akan memberitahu anda bahawa penyakit tidak dapat diubati dan mereka tidak tahu apa yang menyebabkan sebahagian besar daripada mereka tetapi mereka boleh memberi anda sesuatu untuk berasa lebih baik. Terlalu banyak menyamakan rasa OK dengan menjadi OK. Anda tidak mengapa jika anda perlu mengambil ubat-ubatan untuk topeng ketidakseimbangan dalam badan untuk dasarnya mengabaikan penggera terkeluar.

Apa yang kau boleh buat? Terdapat banyak jalan untuk kesihatan dan menjadi keseluruhan lagi dan apa jalan anda perlu ambil akan berbeza-beza. Tidak dapat tidak walaupun, bagi kebanyakan ia adalah salah satu yang memeriksa diet, gaya hidup dan apa yang sedang berlaku emosi. Jika anda tidak bersedia untuk mengkaji perkara-perkara ini sangat mendalam dan dalam kebenaran yang lengkap mengambil pil yang mungkin sesuai untuk anda. Kebas mengetahui apa yang benar-benar salah satu-satunya cara untuk berasa lebih baik jika anda tidak akan mengambil lihat yang baik pada punca.

Seperti yang saya katakan pada mulanya, saya tidak merujuk kepada orang-orang yang mungkin telah dilahirkan dengan keadaan kongenital di mana mereka tidak akan hidup jika perubatan moden tidak membantu mereka berfungsi. Saya tidak bercakap tentang mereka yang akan menghadapi kematian tertentu jika mereka tidak mengambil pil untuk badan mereka untuk hidup hari yang lain. Walau bagaimanapun, jika di sepanjang jalan anda mendapat tahu melalui kecuaian anda sendiri, penyalahgunaan dan kekurangan penjagaan diri yang anda telah keluar dari tempat homeostatis dan ke dalam tempat krisis mengelakkan dadah adalah cara anda sebenarnya untuk kesihatan.

Beberapa tips mengenai apa yang perlu lakukan untuk kekal dalam kesihatan dan jauh dari pharma besar:

Mengkaji bagaimana banyak tekanan pada masa ini dalam hidup anda dan berhenti membuat alasan mengapa anda tidak boleh melakukan sesuatu untuk mengeluarkan sekurang-kurangnya beberapa, jika tidak semua, daripadanya.
Mencari cara yang berbeza untuk berfikir tentang keadaan anda dan mencari penyelesaian kepada banyak masalah secara kreatif. Meminta bantuan adalah alat nombor satu yang sukar ditandingi.
Mengkaji bagaimana banyak tidur badan anda memerlukan. Siaran badan penyembuhan hormon 10:00-2:00 purata jadi jika anda tidak tidur pada masa ini anda mungkin terlepas penyembuhan badan.
Dapatkan vitamin dan mineral tahap anda diuji dan memastikan bahawa anda tahu nombor anda dan apa yang mereka maksudkan apabila keputusan kembali. Jangan hanya mengambil kata-kata doktor bahawa 'segala-galanya adalah OK'.
Lihatlah apa yang anda makan dan tidak kanak-kanak diri anda sendiri mengenai 'kesederhanaan' dalam diet anda. Terutamanya jika anda melanggan mana-mana diet yang melampau atau pemikiran bahawa sekali-sekala sampah segera bukan makanan adalah OK untuk anda. Jika anda sakit dalam apa jua cara, tidak ada ini boleh diterima untuk cuba mendapatkan gaya hidup yang sihat.
Jangan hanya mengambil nasihat profesional perubatan konvensional. Dapatkan pendapat kedua dan ketiga dan melawat pengamal alternatif. Yang paling penting, melakukan penyelidikan anda sendiri tahu badan anda sendiri.
Kebanyakan semua- mendapatkan sebenar dan jujur ​​dengan diri sendiri dan bertanya soalan-soalan keras yang anda tidak akan mahu untuk menghadapi jika anda mendarat di hospital, tidak aktif kerana sakit atau dalam rumah jagaan di kemudian hari kerana pengabaian diri. Kami tidak superhumans pasti, tetapi kita boleh melakukan semua yang kita boleh untuk mengelakkan penyakit seperti yang kita boleh dengan mendengar apa yang badan itu berkata yang diperlukan. Selalunya nafsu sampah adalah kekurangan vitamin, mineral dan nutrien secara umum. Jika anda sedang kelaparan dan tidak cukup makan, anda mungkin kekurangan nutrien. Jika anda tidak makan pelangi makanan setiap hari anda mungkin kekurangan beberapa nutrien.

Badan anda agak kerap akan menunjukkan kepada anda apa yang anda perlukan melalui keinginan. Tidak mengendahkannya dengan memberi makan keinginan dengan fruktosa tinggi sirap jagung barangan atau junk lemak bukan makanan yang membuat anda sakit. Lihatlah apa yang benar-benar hilang. Ramai orang sakit tenat mendapati bahawa mereka berbahaya kekurangan vitamin tertentu. Ini adalah sesuatu yang perlu dipertimbangkan.

Juga, tidak kanak-kanak diri anda ke dalam pemikiran bahawa Kenalan multi-vitamin standard entah bagaimana tangkap semua untuk kesihatan yang baik. Ini adalah satu lagi pembohongan yang akan membawa ke dalam cepat pharmaville besar. Badan anda memerlukan nutrien daripada makanan keseluruhan setiap hari. Jika anda berlaku untuk mengambil, sebagai contoh, vitamin makanan keseluruhan atau makanan tambahan, anda mungkin mendapat ukuran kecil sandaran jika anda kekurangan sesuatu, tetapi ia tidak selamat tersebut a. Jatuh kembali pada vitamin semasa makan diet yang SAD tidak sihat.

Itu helah untuk mengelakkan sistem sakit ini keseluruhan pembohongan perubatan konvensional adalah untuk memberi perhatian kepada apa yang badan anda mengatakan kepada anda. Memberi makan kepada tubuh anda apa yang needs- sama ada makanan keseluruhan tertentu yang mengandungi nutrien yang sebenar, tidur yang lebih banyak, lebih banyak air yang bersih atau bersantai. Tanya diri anda soalan keras anda ingin menghadapi apa yang berlaku di dalam anda sekarang atau mungkin menghadapi memukul dinding membuka kabinet yang dipenuhi dengan botol selepas botol ubat-ubatan yang anda ambil setiap hari untuk terus hidup, tidak akan berjaya. Hidup dan hidup dengan baik adalah kunci untuk mengelakkan perangkap pharma besar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar