Rabu, 04 November 2015

Cuba Menggunakan Five Senses anda - Mereka Boleh Mengejutkan Anda

Cuba Menggunakan Five Senses anda - Mereka Boleh Mengejutkan Anda

Pernah tertanya-tanya jika anda hanya mendengar, tidak mendengar? Gula-gula, tidak merasa? Menyentuh, tetapi tidak rasa? Melihat tetapi tidak menonton? Menghidu tetapi tidak berbau?

Dan apakah aktiviti-aktiviti pelik pasang di mana kami cemerlang dalam hanya separuh?

Jika saya katakan "Ia pasangan Yang / Yin tenaga / tindakan universal à reaksi / Statik" dan bahawa "Kami excel Barat dalam masa hanya sebelah Yang:. Pendengaran, gula-gula, menyentuh, melihat, menghidu dan mengabaikan yang lain itu tidak akan perkara begitu banyak kecuali bahawa alam semesta dalam berdasarkan yang seimbang. mendengar, merasa, perasaan, menonton, berbau yang mana kami boleh dikatakan jahil "

Kita amat bersyukur kerana Tai Chi dan tiga ribu tahun tradisi Cina untuk mengimbangi semula deria kita. Tai Chi dilakukan pada kadar yang mesmerizingly perlahan madu titisan dari sikat dalam usaha untuk minda sibuk-sibuk anda untuk berhenti, mengambil nafas dalam-dalam - tidak, mengambil masa beberapa lebih; itulah yang lebih baik - dan mula untuk mengesan Yin-ness segala-galanya di sekeliling kita.

Walaupun bergerak dalam dibesar-besarkan gerak perlahan satu bentuk Tai Chi, terutama pada waktu subuh atau senja, kita mula Yin-rasa lagi, bukan hanya jawapan Yang-permintaan daripada landskap sukar difahami kami sekitar dan masyarakat.

Ya, perlahan-lahan kita boleh mula sekali lagi untuk mendengar, rasa, untuk menonton, bau, dan keseluruhan untuk mula merasa yang amat menggalakkan di beberapa meta-rasa apa yang sebenarnya berlaku di sekeliling kita dalam ini sangat segera.

Misi mengamalkan tai chi, jika anda memilih untuk menerimanya, adalah untuk mencari, meningkatkan, dan kemudian semula saluran-ke kawasan baru fokus apa yang dipanggil "bioelectricity." Jadi, jika anda mengamalkan Mengangkat langit yang mempunyai kedua-dua tangan menjangkau ke atas, yang merupakan penerangan apt daripada corak gerakan itu sendiri, anda tidak perlu menjadi sedikit terkejut jika anda melihat cahaya di atas kepala dan di antara senjata up-diregangkan anda dan tergenggam lebih-kepala tangan seolah-olah berkilau pernah jadi sedikit. Bayangkan gangguan yang menyenangkan dari cahaya ke atas arang panas bar-bq pit anda, berkilauan, menjanjikan dalam beberapa cara yang misteri untuk mengajar anda persepsi baru.

Kami, logicians tuan dan ahli sains (kita tidak?), Tidak pernah memberi amaran bahawa penerangan syair boleh menjadi faktor herotan realiti, cahaya lentur pernah jadi sedikit. Tuhan saya! Adakah anda tidak perasan bahawa langit adalah sedikit lebih tinggi pada masa ini?

Saya tertanya-tanya apa lagi yang mungkin di kedai untuk kita dengan badan bioelectric baru dikesan ini.

Saya masih ingat gambaran Maya pelik manusia purba dengan mata yang jelas disediakan di tengah-tengah telapak tangannya. Apa itu semua kira-kira? Dan kini pengajar Tai Chi sentiasa mengajar kita untuk menjalankan, bola pantai khayalan yang besar di hadapan kita dengan rahmat itu bahawa aktiviti ini sebenarnya menjadi ketagihan. Saya suka bola pantai tenaga saya.

Bagaimanapun, beliau menggesa kita yang akan datang untuk flex telapak tangan kanan dan "bertujuan" ia di sebelah kiri, untuk "menangkap" tenaga yang ditayangkan. Saya tertanya-tanya jika tapak tangan saya adalah untuk menjadi lebih dan lebih sensitif, kerana saya benar-benar boleh berasa gatal sedikit di tengah-tengah kiri saya "penangkap" sawit dalam eksperimen ini.

Saya baru sahaja berjalan di rumah saya dengan kedua-dua tapak tangan menghadap ke hadapan, imbasan untuk sumber tenaga. Saya di rumah sahaja dengan anjing saya atau jika tidak, rasa malu akan membatalkan eksperimen ini semua bersama-sama sebelum saya mempunyai lebih tenaga diimbas dapur. Dan cukup yakin, saya merasakan anjing saya menunggu di pintu untuk kehabisan, yang terasa gatal sedikit di kedua-dua tapak tangan. Greyhound saya, dengan telinga liut dia biasanya disematkan kembali dalam bentuk perlumbaan yang baik telah berpaling ke arah saya dengan tapak tangan terbuka saya dilanjutkan dan kedua-dua telinganya kini berdiri lurus ke atas. Jadi apa yang perlu dilakukan dengan penglihatan kedua berasaskan sawit? Gelombang tenaga saya seolah-olah dapat memancarkan? Saya rasa saya hanya akan perlu menunggu untuk saintis untuk melihat bahawa ada sesuatu yang menyebabkan iPhone mereka untuk tiba-tiba memanggil satu sama lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar