Rabu, 04 November 2015

Reiki Healing emosi - emosi Healing Benar Kini Boleh Dengan Reiki

Reiki Healing emosi - emosi Healing Benar Kini Boleh Dengan Reiki

Ia adalah perkara biasa yang boleh diterima hari ini bahawa kebanyakan orang akan membelanjakan lebih daripada setengah seumur hidup mereka untuk mendapatkan mereka menyimpan. Dan seperti yang kita tahu, ini datang dengan jumlah tertentu tekanan dan tanggungjawab, tidak kira apa yang ia adalah bahawa siapa yang tidak.

Ia adalah tambahan pula "munasabah" bagi kebanyakan kita untuk menggunakan bahan-bahan seperti tembakau dan / atau alkohol dalam sederhana kepada lebih daripada cara-cara yang sederhana. Jika begitu boleh diterima untuk menghabiskan begitu banyak masa negatif memberi kesan kepada kesejahteraan kita, ia tidak adil untuk mengatakan bahawa kita sekurang-kurangnya harus cuba untuk meluangkan masa membina semula kesejahteraan kita dan memulihkan kesihatan emosi kita?

Jika atas apa-apa sebab anda juga percaya bahawa, untuk beberapa darjah, kesejahteraan emosi anda tidak apa yang perlu, dan mendapati bahawa emosi anda kesejahteraan sebenarnya menjejaskan kualiti hidup anda, saya mengatakan bahawa hari ini menandakan berakhirnya carian anda untuk cara untuk memulihkan kesejahteraan emosi anda.

Seni purba Jepun reiki telah terbukti sebagai salah satu cara yang terbaik untuk mengembalikan kesejahteraan emosi. Dengan mengembalikan keseimbangan dalam diri sendiri, reiki penyembuhan emosi, membawa bersamanya yang tidak terkira banyaknya lebih banyak kelebihan dengan lengkap mengembalikan keseimbangan kami. Ini termasuk mengembalikan keseimbangan kepada minda, badan dan sudah tentu emosi seseorang. Reiki telah digunakan dengan jayanya selama beberapa dekad untuk meningkatkan kualiti hidup orang yang menghidap banyak mental, fizikal dan juga isu-isu emosi.

Hari ini, saya mahu memberi tumpuan kepada menggunakan reiki untuk mengembalikan keseimbangan kepada emosi anda. Kelebihan lain reiki akan dibincangkan dalam artikel yang akan datang. Kepentingan penyembuhan emosi kita adalah sangat penting, dan ia harus menjadi titik permulaan mana-mana usaha penyembuhan reiki. Emosi langsung memberi kesan kepada hubungan sosial kami pada semua peringkat dan ia juga mengawal bagaimana kita berfikir dan bertindak. Malah, emosi memberi kesan kepada segala yang kita lakukan, dan bagaimana kita melakukannya.

Ia sentiasa terbaik untuk melawat pengamal reiki sekurang-kurangnya sekali, sebelum anda mula melakukan penyembuhan reiki pada diri sendiri. Sebab utama adalah bahawa seorang pengamal reiki boleh melakukan upacara attunement kepada anda. Ini adalah untuk mengajar anda bagaimana untuk menyambung dengan betul kepada Sumber, Sumber Sejagat semua Tenaga. Seorang pengamal reiki Ijazah Pertama atau Kedua boleh melakukan upacara attunement. Bagi isu-isu emosi mendalam, ia adalah dinasihatkan bahawa anda mencari master reiki. A master reiki adalah seseorang yang telah menamatkan Ijazah Pertama dan Kedua, dan juga keperluan yang ketat siap untuk menjadi tuan reiki.

Di bawah ini, saya akan menyentuh mengenai sesi pemulihan diri reiki dipermudahkan anda boleh melakukan di dalam keselesaan rumah anda sendiri untuk penyembuhan isu-isu emosi. Melengkapkan semua enam langkah akan menjadi satu sesi penyembuhan reiki. Anda boleh melakukan ini seberapa banyak kali yang anda rasa perlu.

1. Mulakan dengan melukis Pertama dan Simbol Kedua Reiki (Cho Ku Rei & Sei Hei Ki).

2. Fikirkan masalah emosi anda menghadapi, yang anda mahu sampaikan dalam sesi ini. Bayangkan masalah tersebut sebagai jelas yang mungkin. Apabila anda mempunyai wawasan yang jelas tentang masalah anda, membekukan imej dalam fikiran anda, dan kemudian menukar mengeluarkan warna semua, meninggalkan kelabu imej.

3. Sekarang bahawa imej dikelabukan, bayangkan mengubah keadaan dilihat dalam imej, imej akan mula menunjukkan hasil yang alternatif yang anda ingin berlaku.

4. Sekarang, menyimpan imej baru ini di tengah-tengah fikiran anda, memberi tumpuan hanya pada imej yang baru dengan hasil yang alternatif dan menjadi layu ke dalam ingatan anda. Ia mempunyai untuk menggantikan imej kelabu lama.

5. Buat 02:58 (lebih jika anda suka) ikrar berdasarkan pengubahsuaian yang telah anda buat dalam gambar.

6. Semasa memegang tangan anda ke atas dahi anda mengulangi ikrar ini secara senyap-senyap kepada diri sendiri. Ini adalah bagaimana anda menyalurkan ki terus ke Chakra Mata Ketiga. Teruskan dengan meletakkan tangan anda pada jantung anda Chakra menyalurkan tenaga di sana. Anda kini boleh terus menyalurkan tenaga untuk chakra lain badan anda seperti yang diperlukan. Seperti yang anda menyalurkan tenaga kepada chakra yang berbeza, berlama-lama dengan tangan anda, dan merasa pengalaman penyembuhan yang reiki membawa kepada anda.

Untuk latar belakang lanjut mengenai reiki dan manfaat, pastikan anda melawat Pengenalan saya ke halaman Reiki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar