Rabu, 04 November 2015

Magic Ayurveda untuk Penjagaan Kulit rambut dan

Magic Ayurveda untuk Penjagaan Kulit rambut dan

Diilhamkan oleh alam semula jadi dan dirumuskan dengan tradisi lama usia Ayurveda adalah mantera zaman baru untuk kulit dan produk penjagaan rambut yang besar. Kosmetik Ayurveda, kosmetik herba dan Ayurveda produk penjagaan kulit telah mendapat populariti lebih kosmetik kimia pembuatan. Kosmetik adalah produk yang banyak digunakan di seluruh dunia untuk memperbaiki keadaan umum kulit, rambut dan kesihatan keseluruhan yang merangkumi minda dan badan dengan hampir tidak ada kesan sampingan!

India adalah tempat kelahiran Ayurveda! Ayurveda adalah berdasarkan kepada prinsip memahami punca penyakit atau penyakit dan menetapkan ia untuk mencapai keputusan kekal.

Kebanyakan syarikat pembuatan kosmetik telah beralih perhatian kepada rumusan yang menggunakan bahan-bahan semula jadi. Kelab gergasi kosmetik di seluruh dunia dengan jenama juga adalah ke dalam menjual kosmetik Ayurveda sebagai bukan sahaja mempunyai pembeli menyedari kesan keras bahan kimia penggunaan jangka panjang, tetapi sains telah membuktikan bahawa kaedah tradisional penjagaan kulit dan rambut lebih berkesan dan tahan lama daripada bahan kimia.

Kulit dan rambut adalah paling teruk terjejas oleh gaya hidup, pencemaran, tekanan dan penggunaan bahan kimia. Toksin, bahan kimia dan bahan cemar lain di udara, air dan makanan yang kita makan memberikan kesan negatif terhadap kualiti rambut dan kulit. Terapi semula jadi direalisasikan menjadi keperluan jam, jadi kosmetik herba, kosmetik Ayurveda dan produk penjagaan kulit Ayurveda telah mengambil dunia oleh ribut.

Keindahan dan cahaya kulit dan rambut pada dasarnya bergantung kepada gen setiap orang, gaya hidup, tabiat makan, rutin kerja dan iklim. Gen dan iklim tidak boleh dikawal semasa ia tidak mungkin untuk menukar gaya hidup, diet dan rutin kerja yang sesuai dengan rambut dan kulit. Yang mudah untuk mengikuti rambut dan rutin penjagaan kulit boleh membuat perbezaan yang besar. Kebanyakan produk Ayurveda adalah mudah untuk digunakan, menunjukkan kesan yang agak perlahan tetapi ia adalah tahan lama.

Persediaan kosmetik dibahagikan kepada pepejal seperti serbuk muka, talkum dan pek muka. Pepejal Semi seperti berkrim adalah berdasarkan pek, pes atau salap manakala cecair termasuk losyen badan, mandi dan gel mandi, syampu dan susu pembersih muka.

Dengan trend yang semakin meningkat ke atas syarikat-syarikat kosmetik organik banyak kosmetik label persendirian menawarkan pelbagai penjagaan kulit, penjagaan rambut, produk spa & beratus atas produk seperti semasa label yang juga merupakan perjanjian yang baik untuk syarikat-syarikat seperti yang kita sebagai pembeli untuk membeli produk tulen. Terdapat permintaan pasaran yang besar bagi produk organik seperti dalam portal e-tailing dan ia dijangka berkembang sebanyak 30% dalam 2 tahun akan datang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar