Rabu, 04 November 2015

Pendekatan holistik untuk Lyme Penyakit

Pendekatan holistik untuk Lyme Penyakit

Pendekatan holistik kepada penyakit Lyme adalah untuk memberi tumpuan kepada cara semula jadi untuk meningkatkan sistem dan tenaga tahap imun dan menyahtoksik badan. Sistem imun badan akan membunuh mikrob menyerang yang mencetuskan penyakit Lyme. Pada masa yang sama, detoksifikasi akan menyapu keluar toksin dari sel-sel badan. Ini akan meningkatkan sistem dan tenaga tahap imun badan.

Tekanan dan negatif mengurangkan tenaga, getaran yang lebih rendah dan merosakkan sistem imun. Dalam usaha untuk meningkatkan sistem imun anda dan tahap tenaga, menjaga tubuh anda dalam keadaan santai. Mengelakkan faktor-faktor tekanan dan orang-orang yang negatif dan toksik, keadaan dan persekitaran. Mengelakkan konflik iklan drama. Matikan berita dan mendengar muzik santai dan yakin sebaliknya.

Ikuti jantung berpusat dan dalam masa ini dan menghentikan fikiran negatif. Apabila fikiran negatif datang, beralih keluar dari kepala anda dan ke dalam hati anda, memberi tumpuan hanya pada nafas anda untuk beberapa minit, kemudian tinggal di masa ini dengan tumpuan penuh, perhatian dan kesedaran. Alami masa ini melalui hati dan deria anda dan bukan melalui pemikiran yang berterusan. Menjadi pengantara. Meningkatkan getaran anda melalui Reiki dan lain-lain jenis penyembuhan tenaga, meditasi, senaman dan dengan memupuk kebahagiaan. Dapatkan banyak yang terjaga dan kedudukan supaya badan boleh memberi nafas baru dan sembuh.

Untuk penyakit Lyme, penyelidikan menyeluruh menunjukkan faedah-faedah berikut untuk meningkatkan sistem imun: kucing cakar, banderol, samento, Pinella, asparagus makanan tambahan ekstrak akar, sulfur, kunyit atau curcumin, diubah suai pectin limau dan zink. Semua penyakit melibatkan keradangan. Kunyit, curcumin, minyak ikan dan minyak flaxseed mempunyai ciri-ciri anti-keradangan yang hebat dan keradangan pertempuran.

Penyelidikan menyeluruh menunjukkan faedah-faedah makanan tambahan berikut untuk membantu meningkatkan tahap tenaga dan sistem imun: Co-Q 10 atau Ubiquinol, makanan tambahan cendawan Asia (Reishi, chaga, shataki, miataki, cordyceps dan lain-lain), echineica, astragalus, resveratrol, alpha lipoic asid, Amerika, Korea, gensing Asia dan Siberia, eleuthero, rhodiolo, ashwghanda, ekstrak biji anggur, DHEA, NADH, quercetin, probiotik dan enzim penghadaman makanan tambahan, cakar kucing, propolis lebah, emas dan perak koloid, vitamin C, D3, dan vitamin B kompleks, ekstrak teh hijau, B 17 vitamin, curcumin dan ekstrak teh hijau supplements.Also, penyelidikan menyeluruh menunjukkan manfaat N-acetly cysteine ​​(NAC) untuk membantu menambah glutathione selular untuk melawan penyakit.

Untuk kesihatan pencernaan, juga makan makanan prebiotik dan probiotik. Makanan prebiotik termasuk bawang putih, bawang, pisang, asparagus dan sayur-sayuran dandelion. Makanan Probioic yang diperam makanan seperti sauerkraut, jeruk, kimchi, teh Kombucha, sup miso, tempeh, kefir dan yogurt. Probiotik dan enzim pencernaan boleh diambil dalam bentuk tambahan atau dengan memakan makanan yang diperam. Ia amat penting untuk mengambil probiotik dan enzim penghadaman untuk mengatasi kesan-kesan antibiotik yang sering membunuh bakteria bermanfaat dalam saluran pencernaan anda. Probiotik dan enzim pencernaan membantu memulihkan bakteria berfaedah.

Semua penyakit melibatkan pengoksidaan pada tahap sel dan banyak makanan tambahan ini adalah anti-oksidan yang sangat baik yang akan membantu melawan pengoksidaan sel. Co-Q10, Ubiquinol, ekstrak biji anggur, ekstrak teh hijau bersama-sama dengan pelbagai -vitamins (Ie, vitamin a, b kompleks, c, d3, e dan k1 dan k2) mengandungi banyak anti-oksida. Jadi, mengambil dos yang besar dari mereka, ketika penyembuhan. Juga, mengambil dos yang bersaiz baik mineral koloid.

Untuk penyembuhan adalah penting untuk menyahtoksik badan anda. Beberapa cara semulajadi terbaik untuk menyahtoksik badan anda termasuk: air suam dengan lemon segar (minum plain ini beberapa kali setiap hari dan menambah satu atau dua sudu teh garam Himalaya ke salah satu minuman panas atau minuman sejuk air dan lemon) , ketumbar segar dan pasli, teh yang dibuat dengan daun ketumbar segar dan daun parsli, garam Himalaya (garam galian sepenuhnya), teh hijau, minuman yang dibuat dengan satu atau dua sudu teh tanah liat bentonit, makanan tambahan arang diaktifkan, pektin, chlorella, psyllium husk / sutera jagung, rumput gandum, kunyit atau curcumin, bawang putih, halia, alpukat, bit, brokoli, limau gedang, lemon, limau, Diet tinggi nutrien (terutamanya keseluruhan segar organik sayur-sayuran berdaun hijau), iodin, makanan tambahan enzim probiotik dan penghadaman, susu thistle , makanan tambahan akar dandelion, epal sider cuka, buah pinggang tambahan siram dan koloid perak dan emas tambahan.

Minyak pati juga membantu. Lavender dan kemenyan minyak pati mempunyai ciri-ciri anti radang dan besar bunga cengkih dan oregano minyak pati mempunyai sifat antioksidan yang hebat.

Makanan tambahan tersebut di atas bersama-sama dengan dos besar propolis lebah akan membantu meningkatkan sistem imun anda dan membunuh bakteria menyerang yang mencetuskan penyakit Lyme.

Makan makanan yang kaya dengan keseluruhan, sayur-sayuran organik yang segar, buah-buahan, kacang dan benih. Makanan ini mempunyai banyak anti-oksida dan anti-radang hartanah. Organik dan mentah adalah yang terbaik untuk memaksimumkan penyerapan anda nutrien daripada makanan ini. Jadi, memberi tumpuan kepada salad segar dan jus dan banyak sayur-sayuran. Makanan bukan organik sering diubahsuai secara genetik dan dipenuhi dengan kimia dan berat toksin logam. Akibatnya, ia menyebabkan keradangan.

Ia adalah penting untuk mengelakkan makanan yang diproses, dibungkus dan diperhalusi apabila penyembuhan. Makanan ini dihasilkan sering mengandungi makanan yang diubahsuai secara genetik dan bahan kimia dan logam berat yang menyebabkan pengoksidaan sel dan keradangan. Juga, makanan yang diproses, dibungkus dan ditapis adalah berasid. Anda mahu badan yang beralkali apabila penyembuhan.

Minum hanya air yang ditapis dan teh hijau manakala penyembuhan. Juga, air dengan lemon segar atau baking soda sedikit akan membantu menjaga alkali badan anda

Penyakit Lyme dipercayai disebabkan oleh bakteria dari gigitan semak (s). Untuk mengelakkan penyakit Lyme, tutup kulit anda apabila anda pergi ke dalam alam semula jadi. Sembur pada kulit semula jadi serangga penghalau anda. Bahan pencegah serangga dihasilkan sering mengandungi bahan kimia toksik melainkan mereka adalah bahan pencegah serangga hijau dan organik. Bahan kimia yang anda semburan pada diri anda boleh mendapatkan diserap ke dalam sel-sel anda dan penyakit pencetus. Terdapat banyak resipi untuk rumah dibuat bahan pencegah serangga. Mereka biasanya merangkumi penyelesaian dicampurkan bersama-sama dengan air di dalam botol semburan dan satu atau lebih daripada yang berikut: cuka, menggosok alkohol, witch hazel dan minyak pati.

Julai 2014

Tidak ada komentar:

Posting Komentar